[ad_1]
زمانی که بحث برندهای شاسیبلند آفرود مطرح میشود، نام Land Rover به عنوان یک برند سنتی و کلاسیک به ذهن خطور میکند. با این حال، با گسترش مداوم بازار خودروهای آفرود و ظهور قدرتمند برندهای جدید و نوپا در این بخش، چشماندازی که از بازار کلاسیک و تجربه محصول شناختهشده بود، در حال مواجهه با بازسازی جامع زنجیره ارزش است.
برند جدید و برجسته آفرود LUCANO جرأت و جسارت مقایسه مستقیم با Land Rover را دارد و قصد دارد از این برند معروف پیشی بگیرد. شاسیبلند جدید این برند به نام L7، به محض معرفی در مقابل Land Rover Evoque قرار گرفت و این ماشین را به چالش کشید.
از نظر طراحی کلی،L7 و Land Rover Evoque شباهتهای زیادی به هم دارند. چه از نظر استفاده از خطوط متراکم و مستقیم که ظاهری مدرن و قوی را تداعی میکند، چه از نظر مدلسازیهای زاویهدار و مستطیلی، و چه از نظر جزئیات طراحی مانند دستگیرههای درب پنهان و سانروف، هر دو مدل سطح بالایی از طراحی را ارائه داده و نشان میدهند که هر دو از یک منبع الهام گرفتهاند. بر اساس اطلاعات معتبر، تیم طراحان محصول و مهندسان L7 (نخستین مدل برند LUCANO) سالها در Land Rover فعالیت کرده و تجربه زیادی در ساخت مدلهای کلاسیک آفرود دارند.
در طراحی داخلی، هر دو خودرو بهطور تصادفی به سمت سبک مینیمالیستی پیش میروند. با این حال، Evoque همچنان دارای سبک سنتی و اشرافی قدیمی است، در حالی که L7 در زمینه علم و فناوری به خودنمایی میپردازد.
شاسیبلند L7 در کلاس خود تنها به کاربرد یک صفحه نمایش ۱۴.۸ اینچی بسنده نمیکند، بلکه از یک چیپ ۸۱۵۵ با عملکرد بالا بهره میبرد. علاوه بر این، L7 دارای تعدادی پیکربندی هوشمند مانند دوربین ۵۴۰ درجه، نمایشگر W-HUD و دیگر ویژگیهای هوشمند است که باعث میشود این خودرو در زمینه هوشمند سازی بهطور کامل از Land Rover Evoque پیشی بگیرد.
از نظر عملکرد آفرود که مرتبط با مهارتهای فنی است، L7 از همان سیستم چهارچرخ محرک کلاس جهانی و مشترک با Land Rover Evoque استفاده میکند. هر دو خودرو دارای قابلیتهای ممتازی در بیرون آمدن از موانع آفرودی هستند. با این وجود، L7 دارای هفت حالت رانندگی و Evoque دارای پنج حالت رانندگی است. بهرهمندی از دو حالت عمده رانندگی، یعنی Sand و Mudبه L7 قابلیت بیشتری را جهت سازگاری با شرایط جادهها اعطا میکند.
بدون شک Land Rover همیشه در زمینه آفرود پیشتاز بوده، اما در حال حاضر که برندهای جدید و قدیم در حال تغییر و جابهجایی هستند، مصرفکنندگان به ویژه افراد برجسته نسل جدید، مدتهاست که از پیروی کورکورانه از افسانههای برندهای قدیمی دست کشیدهاند. بنابراین، هرگاه برندی همچون LUCANO که از کلاسیک نشأت گرفته و در عین حال از کلاسیک فراتر رفته، پا به میدان بگذارد، پرده نمایش کنار خواهد رفت!
[ad_2]
منبع www.khodrobank.com