[ad_1]
روز گذشته با شروع بکار اولین نمایندگی کرمان موتور با استانداردهای جدید ، به صورت رسمی پروژه بروزرسانی و انطباق نمایندگی های این شرکت در سراسر ایران رسما آغاز شد.
در گذر سالها و با توجه به تغییر مولفههای بخشهای مختلف صنعت خودرو اعم از فروش و خدمات پس از فروش و بجهت افزایش رقابتپذیری و همسو شدن با ذائقه، نیازهای مخاطبان و همچنین عرضه خدمات بر اساس به روزترین روشهای جهانی، بسیاری مجموعههای خودرویی اعم از کرمان موتور برای افزایش میزان رضایت مشتریان خود اقدام به روزرسانی مجموعههای خود نموده اند.
ارتقاء نمایندگی کرمان موتور با استانداردهای جدید
شرکت کرمان موتور به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای خصوصی بازار خودرو ایران نیر با توجه به جایگاه آن در کشور و همچنین میزان گستردگی خدمان و طیف متنوع از خریداران و مشتریان، پروژه تطبیق و ارتقاء عاملیت ها با استانداردهای جدید را با تحقیقات و الگوبرداری از بزرگترین برندهای خودرویی جهان و همچنین بررسی نیاز های مصرفکننده داخلی و با رعایت تمام موازین لازم، آغاز نموده است.
تغییر هویت و لوگوی نمایندگی های کرمان موتور
با اعلام این شرکت، تغییرات و بهروزرسانی در حوزههای مختلف شروع شده است. از این پس، همه دفاتر فروش این شرکت تمام خدمات لازم برای محصولات متنوع را با یک هویت بصری و لوگوی جدید شرکت ارائه خواهند داد. به عبارت دیگر، کرمان موتور با استفاده از لوگو یا هویت بصری جدیدی که همراه با معرفی کی ام سی J7 در سال قبل معرفی شد، به مشتریان اطمینان میدهد که با اینکه بخشی از خانوادهی بزرگ این شرکت هستند، با دیدگاهی مشابه نیز خدمات یکسان دریافت خواهند کرد. به عبارت ساده، این مهم است که همه اعضای این خانواده در نظر گرفته شوند، نه اینکه چه محصولی را در اختیار دارند.
نمایندگی زارعی 1715 به عنوان بزرگترین نمایندگی و اداره تحویل کرمان موتور
نمایندگی زارعی، که به عنوان بزرگترین نمایندگی و مرکز تحویل کرمان موتور خدمات خود را ارائه میدهد، اولین نمایندگی گروه کرمان موتور است که استاندارد جدید را ارائه میکند. این مجموعه با توجه به نیاز روز افزون جامعه و با هدف تطابق و تجهیز مراکز خدماتی به استانداردهای جدید، به عنوان نخستین نمایندگی با استاندارد افتتاح شد.
تغییر رنگ و هویت بصری
بر اساس استانداردهای جدید، تغییر رنگ و نزدیکی آن به لوگوی کرمان موتور جزو نوآوریهای جدید در تصویر برند محسوب میشود. همچنین، ترکیب حصیر خرما در طرح رنگی، علاوه بر تجسم المانهای سنتی و مدرن، اصالت و پایبندی به ارزشهای فرهنگی و تاریخی کشور را به یاد میآورد.
به روز رسانی لوازم و ابزار آلات مورد نیاز و آموزش نیروی تخصصی
بهروزرسانی لوازم و ابزارهای موردنیاز، آموزش نیروی تخصصی برمبنای آخرین آموزهها و استانداردهای جدید این شرکت از جمله اقداماتی است برای هماهنگی با سیاستهای جدید کرمان موتور اتفاق افتاده است.
همچنین فرآیند ورود مشتری به مجموعه از ابتدا دوباره مورد بازبینی قرار گرفته است. در نحوه برخورد پرسنل با مشتری، پیگیری کارهای مربوطه، راهنمایی و همراهی پرسنل در تمام مراحل بازنگری شده است و تبعیت از استانداردهای جدید، شفافیت و ارتباط بیشتری بین نمایندگیها و مشتریان را به وجود خواهد آورد. با تمهیدات بکارگرفته شده مشتریان کرمان موتور از این پس می توانند تمام مراحل تعمیرات خودرو خود را از نزدیک مشاهده کنند.
پروژه تطبیق و تجهیز نمایندگی های کرمان موتور
به گفته مسئولان کرمان موتور پروژه بزرگ تطبیق و تجهیز تمامی نمایندگیهای کرمانموتور بر اساس استانداردهای جدید، بخشی از برنامه اصلی این مجموعه در مسیر تبدیل شدن به ارزشمندترین برند خودروسازی خاورمیانه است. بر اساس اعلام این شرکت تا پایان سال جاری، دیگر نمایندگی های کرمان موتور با استانداردهای جدید و با لوگوی جدید بروزرسانی شده و سبک کاری و ارائه خدمات جدید و یکپارچه خواهد شد.
[ad_2]
منبع www.khodrobank.com