[ad_1]
گروه
بین الملل: امسال، فورد برای اولین بار شروع به تجهیز نسخههای سطح پایه موستانگ Mach-E به باتریهای لیتیوم یونی LFP کرد، به جای نوع NCM که قبلاً استفاده میشد، که صرفاً در محدوده
گسترده استفاده میشود.
به
گزارش خبرخودرو، معرفی باتری لیتیوم آهن فسفات (LFP) در محدوده استاندارد (SR) Mach-E (RWD
و AWD) در ماه می اعلام شد. در آن زمان، فورد گفت
که باتری 72 کیلووات ساعت (کیلووات ساعت) (ظرفیت قابل استفاده) به برد رانندگی 250
مایل (نسخه RWD) یا 226 مایل (نسخه AWD) تبدیل می شود.
نسخههای
باتری با برد گسترده (ER) فورد موستانگ Mach-E به استفاده از باتریهای نیکل کبالت منگنز (NCM) – 91 کیلووات ساعت ظرفیت قابل استفاده – ادامه
خواهند داد، زیرا چگالی انرژی بالاتر در باتریهای بسیار بزرگ بسیار مهم است.
اولین
نسخه از فورد موستانگ Mach-E (RWD) با موتور LFP اخیراً در وب سایت آژانس حفاظت از محیط زیست
(EPA) ظاهر شده است. همانطور که وعده داده شده
بود، این خودرو دارای برد ترکیبی EPA
250
مایل است، سه مایل بیشتر از نسخه بازنشسته NCM
که دارای ظرفیت باتری قابل استفاده کمی کمتر بود (70 کیلووات ساعت در مقابل 72 کیلووات
ساعت).
تفاوت
محدوده رانندگی بسیار ناچیز است، بنابراین اگر باتری LFP مقداری در هزینه صرفه جویی کند، احتمالا
حرکت بسیار خوبی است. تسلا چند سال پیش همین کار را با مدل پایه 3 خود انجام داد.
در
زمان نوشتن این مقاله، نسخه AWD هنوز به طور رسمی در وب سایت EPA فهرست نشده است.
[ad_2]
منبع khabarkhodro.com