[ad_1]
گروه
بین الملل: تویوتا چند ماه پیش با رونمایی از مدل پرفورمنس پریوس، کاری غیرقابل
تصور را انجام داد.
به
گزارش خبرخودرو، تویوتا دارای پیشرانه قویتری در راو4 پرایم با قدرت ترکیبی
302 اسببخار است، اما شاسیبلند برقیشده از موتور 2.5 لیتری بزرگتر استفاده میکند.
بر اساس این گزارش، گفته می شود پریوس GRMN
به موتور 2.0 لیتری خود پایبند است. با این حال، برای به دست آوردن نشان GRMN، افزایش قدرت قابل توجهی نسبت به Prime معمولی ضروری است. گشتاور ذکر نشده است اما
این رقم احتمالاً فراتر از 139 پوند فوت پریوس پرایم استاندارد خواهد بود.
یک
پریوس GRMN بالقوه از ارتقاءهای دیگر فراتر از پیشرانه
سود می برد. جدا از تغییرات معمولی در بدنه، ترمزها و سیستم تعلیق، میتوانست
استحکام ساختاری را به لطف نقاط جوش نقطهای اضافی و استفاده سخاوتمندانهتر از
چسبهای ساختاری بهبود بخشد. هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا پریوس GRMNدارای سیستم AWD خواهد بود یا خیر وجود ندارد، اما باید
اشاره کنیم که Prime فقط FWD
است.
هنوز
مشخص نیست که چه زمانی قرار است پریوس GRMN
عرضه شود، اما با توجه به اینکه نسل پنجم تنها یک سال از عمر آن می گذرد، به این
زودی این انتظار را نداریم. برای تویوتا منطقیتر خواهد بود که ابتدا سوپرا GRMN را معرفی کند.
[ad_2]
منبع khabarkhodro.com