[ad_1]

گروه بین الملل: جی ام سی هامر الکتریکی و جی ام سی هامر
الکتریکی شاسی بلند اخیراً برای اولین بار در وبسایت EPA ظاهر شدهاند و
رتبهبندی برد و کارایی را نشان میدهند.
به گزارش خبرخودرو، این یک موضوع جالب است زیرا قبلاً جنرال
موتورز به تنهایی محدوده رانندگی پیکاپ را تخمین می زد. این شرکت در آن زمان توضیح
داد که پیکاپ اولیه جی ام سی هامر الکتریکی مدل 2022رتبه EPA را دریافت نمی
کند زیرا به عنوان یک پیکاپ سنگین طبقه بندی می شود. همانطور که می دانیم، بالاتر
از یک سطح وزن مشخص، قوانین مختلفی وجود دارد، درست مانند الزامات ایمنی و تست
تصادف.
اما اخیراً در وب سایت EPA با یک پیکاپ جی
ام سی هامر الکتریکی و جی ام سی هامر الکتریکی شاسی بلند مدل 2024 مواجه شدیم. هر
دو خودرو دارای دو درجه بندی هستند. تریم 3X به صورت استاندارد با 20 ماژول باتری ارائه می شود.
جی ام سی ظرفیت دقیق باتری را در وب سایت خود ذکر نکرده
است، اما شنیده ایم که 24 ماژول به سطح 205 کیلووات ساعت تبدیل می شود، در حالی که
20 ماژول تقریباً 170 کیلووات ساعت است.
[ad_2]
منبع khabarkhodro.com