[ad_1]

گروه بین الملل: فروش خودروهای سواری چین در ماه آگوست نسبت
به مدت مشابه سال قبل به رشد بازگشت، زیرا تخفیفهای بیشتر و معافیتهای مالیاتی
برای خودروهای دوستدار محیطزیست و وسایل نقلیه الکتریکی حتی با وجود ضعیف بودن
رشد اقتصادی، نظر مصرفکنندگان را جلب کرد.
داده های انجمن خودروهای مسافری چین (CPCA) نشان داد که
فروش خودرو در ماه آگوست نسبت به ماه مشابه سال قبل 2.2 درصد افزایش یافت و به
1.94 میلیون دستگاه رسید که اولین افزایش سالانه از ماه می بود.
فروش نسبت به جولای 8.5 درصد افزایش یافته است. برای هشت
ماه اول، فروش 1.8 درصد افزایش یافت و به 13.38 میلیون دستگاه رسید.
بر اساس محاسبات رویترز بر اساس داده های CPCA، سهم تسلا از
بازار خودروهای الکتریکی (EV) چین در ماه
آگوست دو برابر شده و از 7.5 درصد در جولای به 13.2 درصد رسیده است.
دادهها نشان میدهد تسلا در ماه اوت تعداد 64 هزار و 694 دستگاه
خودرو در چین فروخته است، در حالی که تحویل مدل Y ساخت چین در
ماه گذشته به 65 هزار و 316 دستگاه رسیده است که بالاتر از فروش مدل خودروهای
سواری CPCA است.
رقابت ها در بازار خودرو چین، بزرگترین بازار جهان،
تشدید شده است زیرا خودروسازان با تضعیف تقاضا و تعمیق رقابت قیمتی دست و پنجه نرم
می کنند.
[ad_2]
منبع khabarkhodro.com