[ad_1]
گروه بین الملل: سال آینده شروع تغییر در استراتژی فروش
گروه بی ام و خواهد بود.
به گزارش خبرخودرو، مینی اولین برندی از این مجموعه خواهد
بود که خودروهای خود را با استفاده از مدلی هیبریدی که در ایتالیا، لهستان و سوئد
در تاریخ 1 ژانویه 2024 شروع می شود به فروش می رساند. این مدل فروش جدید دقیقاً
شامل چه چیزی است و چگونه است؟
هدف گروه بی ام و انتقال به فروش مستقیم با شرکای خرده فروشی
است که باید قیمت گذاری استاندارد در سراسر کشور و رابط مستقیم تری با مشتری را
به همراه داشته باشد. با پیشرفت این انتقال، شرکت بر دیجیتالی کردن کل فرآیند خرید
تمرکز خواهد کرد و به مشتریان این امکان را میدهد تا بسته به ترجیحات خود، بین
تجربه های خرید آنلاین و فیزیکی به طور یکپارچه انتخاب کنند.
با این حال،
توجه به این نکته مهم است که مدل نمایندگی گروه بی ام و به دنبال جایگزینی شبکه
خرده فروشی موجود نیست، بلکه به دنبال تکمیل آن است. طبق بیانیه رسمی مطبوعاتی،
این شرکت اهمیت مداوم تماس شخصی با مشتری و نقش شرکای خرده فروشی را تصدیق می کند.
این شرکا به ایفای نقش کلیدی در مدل جدید ادامه خواهند داد و اطمینان حاصل می کنند
که مشتریان از مشاوره ها و مراقبت های با کیفیت بالا که بی ام و به آن شهرت
دارد، دریافت می کنند
[ad_2]
منبع khabarkhodro.com