[ad_1]
گروه
بین الملل: بی ام و، مرسدس بنز و آئودی هر کدام مجموعه ای از محصولات الکتریکی و
هیبریدی را تولید می کنند. در حالی که برخی از وسایل نقلیه این خودروسازان ممکن
است روی کاغذ شبیه به هم به نظر برسند، زیربنای فنی و استراتژی های الکتریکی در
پشت آنها به طرز باورنکردنی متفاوت است.
اولین
شرکتی که از این تولیدکنندگان به مهمانی خودروهای الکتریکی رفت، کسی نبود جز بی ام
و. بی ام و با عرضه i3 در می 2014، رویکردی اولیه برای پیشرانه بی
صدا در پیش گرفته است. پس از پایان دهه، خودروساز باواریایی چندین خودروی برقی
جدید از جمله i4، iX،
i7 و i5
را به بازار ایالات متحده معرفی کرد که در پاییز امسال در دسترس خواهند بود.
آئودی
همچنین در حال استفاده از خودروهای برقی در چندین بخش خودرو است و این برند در حال
حاضر در حال کار بر روی تصویب یک نامگذاری جدید برای خط تولید خود است. محصولات
الکتریکی آئودی با اعداد زوج مشخص می شوند، در حالی که مدل های موتور احتراق داخلی
دارای اعداد فرد خواهند بود.
از
بین این سه، مرسدس بنز از بیهوده ترین رویکرد استفاده می کند. مرسدس بنز می گوید
در جایی که شرایط بازار اجازه دهد کاملاً الکتریکی خواهد بود و تمام پلتفرم
خودروهای جدیدش از سال 2025 به بعد برقی خواهند بود.
[ad_2]
منبع khabarkhodro.com