[ad_1]
گروه بین الملل: تعمیرات خودروهای الکتریکی تسلا در سه ماهه
سوم به طور متوسط 5 هزار و 552 دلار هزینه داشته است. این مبلغ هزار و 347 دلار
بیشتر از خودروهای احتراقی و هزار و 78 دلار بیشتر از خودروهای الکتریکی غیر تسلا
است.
به گزارش خبرخودرو، به عنوان یک گروه، تعمیر خودروهای برقی
به طور متوسط 950 دلار گرانتر از خودروهای ICE بود.
به عبارت دیگر، تسلاها نسبت به خودروهای برقی ساخته شده
توسط شرکتهای دیگر گرانتر هستند، اما در مورد خودروهایی که در تحقیق گنجانده شدهاند،
داستان چیزهای بیشتری فراتر از قیمتها وجود دارد.
میچل که نرم افزار خود را در حدود 25 درصد از تعمیرگاههای
تصادف کشور ارائه میکند، میگوید که میانگین سال مدل یک خودروی الکتریکی که در سه
ماهه قبل نیاز به تعمیر داشت، سال 2022 بود، در حالی که متوسط خودروهای احتراقی
مدل 2016 بود.
طبیعتاً، با یک خودروی جدیدتر، فناوری جدیدتر به خصوص در
قسمت ایمنی ارائه می شود، که این به معنای هزینه تعمیر بالاتر در مقایسه با
خودرویی است که وسایلی مانند دوربین های جانبی یا سنسورهای هشدار خروج از خط را
ندارد.
علاوه بر این، با توجه به اینکه تسلا رهبر بلامنازع در
بازار خودروهای برقی آمریکا است – به این معنی که تعداد خودروهای برقی با برند
تسلا در جادههای ایالات متحده بیش از هر خودروساز دیگری است – جای تعجب نیست که
خودروهای آن بالاترین میانگین هزینه تعمیر را داشته باشند.
[ad_2]
منبع khabarkhodro.com