[ad_1]
گروه بین الملل: فیسکر به عنوان بخشی از استراتژی خود برای
ورود به بزرگترین بازار خودروهای الکتریکی جهان، برنامه های خود را برای افتتاح
اولین سالن فیسکر در شانگهای چین فاش کرده است.
به گزارش خبرخودرو، پس از تاسیس دفتری در چین در سال 2022 و
انتشار جزئیات بیشتر در مورد برنامه های خود برای این کشور در اوایل سال جاری، از
جمله راه اندازی یک مرکز تحویل در سال 2023، فیسکر به گسترش تجارت خود در چین
ادامه می دهد.
هنریک فیسکر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، گفت: “چین
بازار فوق العاده مهمی برای ما است. ما در حال تحویل وسایل نقلیه در ایالات متحده
و اروپا هستیم، اما هدف ما از زمان تاسیس شرکت در سال 2016 این بوده است که به
عنوان یک شرکت کاملاً جهانی فعالیت کنیم. صنعت خودروهای برقی در چین به سرعت در
حال رشد است و ما میخواهیم که فیسکر به عنوان یکی از تنها دو برند خارجی خالص
خودروهای برقی قرار گیرد.”
در حالی که هنریک فیسکر مایل است که برند او در
جایگاهی مشابه تسلا در چین قرار گیرد، زمان ورود این سازنده خودروهای الکتریکی به
بزرگترین بازار خودروهای برقی جهان ایده آل نیست. به استثنای تسلا، اکثر
خودروسازان غیر چینی در حال حاضر در چین با مشکل مواجه هستند.
[ad_2]
منبع khabarkhodro.com