[ad_1]

گروه بین الملل: بعد از اینکه آکورا تغییرات کوچکی در RDX برای مدل های
2022 و 2023 ایجاد کرد، بازوی پریمیوم هوندا نسخه 2023 را تقریباً بدون تغییر در
سال 2024 ارائه می کند.
به گزارش خبرخودرو، یک تغییر پیشرانه آشنا وجود دارد که ما
در طیف خودروسازان پوشش داده ایم، اما آکورا آن را کنار گذاشته است. گزینه
دیفرانسیل جلو که در تریم های پایه، فناوری و A-Spec موجود بود. در
حال حاضر، هر RDX مجهز به سیستم
چهار چرخ متحرک سوپر هندلینگ آکورا (SH-AWD) است. این اثر
نیز آشناست: در مقایسه با قیمتRDX
مدل2023
در زمان عرضه،
حداقل قیمت برای پایه پایه و تریم های فناوری 2 هزار و 300 دلار افزایش یافته است،
قیمت A-Spec به 2 هزار دلار
افزایش می یابد.
هر RDX مجهز به یک
توربوشارژ 2 لیتری چهار سیلندر با قدرت 272 اسب بخار و گشتاور 280 پوند فوت است که
از طریق یک دنده 10 سرعته اتوماتیک جابجا می شود و نیرو را به هر دو محور می
فرستد. ما در مورد RDX هیچ چیز بدی
برای گفتن نداشتیم، زیرا موتور جسور، شاسی پاسخگو، فضای داخلی باکیفیت، استایل
تیز، فضای داخلی جادار و ویژگی های استاندارد فراوان را تحسین می کنیم که حتی با
وجود افزایش قیمت، RDX نسبت به رقبای
لوکسی که آکورا می خواهد با RDX به چالش بکشد،
بسیار ارزان تر یا قدرتمندتر باقی می ماند.
[ad_2]
منبع khabarkhodro.com