[ad_1]

گروه
بین الملل: جگوار E-Type به طور گسترده یکی از
زیباترین خودروهایی است که تا به حال ساخته شده است. این نسخه تغییراتی بحث
برانگیز دریافت کرده است.
به
گزارش خبرخودرو، بزرگترین شرکت نفت ژاپن و تامین کننده روغن موتور و مایعات
گیربکس، این ابزار را بر اساس XKE
2+2 1969
برجسته می کند. نیرو از طریق یک گیربکس پنج سرعته دستی ZF که از بی ام و M3 E36قرض گرفته شده است به جاده منتقل می
شود.
قدرت
توقف توسط ترمزهای جلو که از شورولت کوروت (C5) 2003 گرفته شده است، تامین می شود، در حالی که
ترمزهای عقب از یک سدان بی ام و سری 5 (535i،
E60) مدل 2010 تامین می شود. ترمزهای جدید/قدیمی
با چرخ های 17 اینچی روتیفرم دو تکه کار می کنند که در لاستیک های 225/45 R17 جلو و 255/40 R17 عقب بریجستون پوتنزا پیچیده شده اند. همچنین
از سدان لوکس باواریایی، مجموعه زیرفریم عقب و دیفرانسیل گرفته شده است.
برای
ایجاد فضایی برای آن لاستیکهای گوشتی، فلرهای برآمده گلگیر طراحی شده و قبل از
افزودن فیبر کربن برای تقویت پانلهای بدنه، به صورت سه بعدی چاپ شدند. این جگوار E-Type با مشخصات فرانکشتاین دارای ترکیبی بد از
قطعات است، از جمله سیستم تعلیق سفارشی جلو، رولهای نقرهای، رول کیج DevSpeed، بهعلاوه تعدادی قطعات داخلی: فرمان OMP، صندلیهای تیلت با مهارهای Schroth و پدال OBP.
[ad_2]
منبع khabarkhodro.com