[ad_1]

گروه
بین الملل: در چشم انداز همیشه در حال تحول صنعت خودرو، سازندگان به طور مداوم به
دنبال راه های جدیدی برای بهبود تجربه رانندگی و درگیر نگه داشتن مشتریان و همچنین
کسب درآمد بیشتر هستند.
به
گزارش خبرخودرو، یکی از آخرین روندها، ارائه اشتراک برای ویژگیهای مختلف در
خودروها است. اعلامیه اخیر جنسیس، ارائه دسترسی رایگان به خدمات تلهماتیک برای
دارندگان وسایل نقلیه جدید، نقطه مقابل این روند است و سؤالاتی را در مورد دوام
خدمات مبتنی بر اشتراک در دنیای خودرو ایجاد میکند.
این
برند خودروهای لوکس از کره جنوبی تصمیم گرفته است تا دسترسی رایگان بدون تاریخ
انقضا به مجموعه تلهماتیک خود، سرویس اتصال جنسیس را برای همه دارندگان و اجارهکنندگان
خودروهای سال 2023 و مدلهای جدیدتر فراهم کند. این مجموعه شامل ایمنی، تعمیر و
نگهداری، راحتی و ویژگی های از راه دور است. این شرکت می گوید این اقدام با هدف
افزایش رضایت و وفاداری مشتری با ارائه یک برنامه اتصال ممتاز برای صاحبان اولین
بار انجام میشود. پیش از این، خدمات برای سه سال اول مالکیت رایگان بود.
در حالی که رویکرد
جنسیس نشان دهنده تغییر قابل توجهی از مدلهای اشتراک سنتی است، اما با احساسات
ابراز شده توسط مصرف کنندگانی که بهطور فزایندهای از پرداخت هزینه برای ویژگیهای
فردی به صورت مکرر مخالف هستند، همسو می شود. این حرکت همچنین نشان دهنده درک این
موضوع است که به ویژه صاحبان بار اول ممکن است در پرداخت هزینه های اضافی بلافاصله
پس از خرید وسیله نقلیه مردد باشند.
[ad_2]
منبع khabarkhodro.com