[ad_1]
نمایشگاه تهران تک سامیت که یک رویداد با محوریت فَشن و تکنولوژی است، با حمایت شرکت مدیران خودرو در مجموعه رایزن برگزار شد. در این نمایشگاه دو روزه، چهرههای شاخص حوزههای مد و لباس، طراحی، تبلیغات و بازاریابی حضور داشتند و برنامههایی نظیر ورکشاپهای آموزشی، نشستهای تخصصی و نمایشگاهها برگزار شد.
امروزه حضور یک برند تنها در یک حوزه خاص، در حال کاهش است و برندها با توجه به سلیقه مشتریان، وارد صنایع مختلف میشوند. شرکت مدیران خودرو نیز با معرفی مفهوم کراسلایف (زندگی متقاطع) و برند MVM، ورود خود را به عرصههای فَشن و تکنولوژی آغاز کرده است. بر این اساس، MVM به عنوان یک برند خودروی استایلیش در نظر مشتریان قرار میگیرد.

یکی از محورهای این نمایشگاه، بررسی کاربرد فناوری بلاکچین و NFTها در طراحی لباسهای مجازی بود. این اولین حضور مدیران خودرو در رویدادهای مد و فَشن نبوده و پیش از این نیز همکاریهایی با دانشگاه علم و فرهنگ و برگزاری مسابقات طراحی لباس بر مبنای خودرو X33 Cross داشته است.
در ادامه این سامیت، نفرات برتر مسابقه طراحی مسکات (Mascot) برند ام وی ام نیز معرفی و به برندگان جوایز نقدی چندصد دلاری اهدا شد. مدیران خودرو پیش از این نیز رویدادهای فرهنگی-ورزشی متنوعی همچون مسابقات تنیس و اسکی را برگزار کرده بود.
در مجموع، میتوان گفت حضور مدیران خودرو در نمایشگاه تهران تک سامیت و حمایت از آن، نشاندهنده تمایل این شرکت برای توسعه فعالیتهای خود در حوزههای نوظهوری چون مد، فَشن و تکنولوژی است. این اقدام میتواند به برند مدیران خودرو کمک کند تا در ذهن مشتریان جوانتر، پویاتر و متنوعتر جلوه کند.

البته راه اندازی ورود به حوزههای جدید برای یک برند خودروسازی نیازمند برنامهریزی دقیق است. مدیران خودرو باید اطمینان حاصل کند که توجه و منابع خود را از تولید خودرو منحرف نمیکند. همچنین لازم است بسترسازی فرهنگی در جامعه انجام شود تا مخاطبان ارتباط بین یک برند خودرویی و حوزههای جدید را بپذیرند. بنابراین ضروری است این فعالیتها به صورت حساب شده و محتاطانه پیش برود.
[ad_2]
منبع www.khodrobank.com