• بروز خودرو
  • نقد و بررسی
  • اخبار
  • تست رانندگی
  • مقالات
  • اصلاح
  • ویدیو
  • تماس با ما
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
بروز خودرو اخبار خودرو ایران و جهان
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی قیمت
مقایسه پژو پارس با رانا پلاس؛ قیمت و مشخصات و هر آنچه باید بدانید

مقایسه پژو پارس با رانا پلاس؛ قیمت و مشخصات و هر آنچه باید بدانید

آبان ۲۴, ۱۴۰۲
در قیمت
0 0
0
0
اشتراک گذاری ها
0
بازدیدها
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتر

[ad_1]

در این مطلب مقایسه مفصل دو خودروی پرطرفدار بازار یعنی پژو پارس با رانا پلاس را خواهیم داشت.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

دو نمونه از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین خودروهای تولیدی شرکت ایران‌خودرو پژو پارس و رانا پلاس هستند که هریک مزایا و معایب خاص خود را دارند و با توجه به اینکه برخی نسخه‌های آن‌ها از نظر قیمتی در یک بازه مشابه قرار می‌گیرند بنابراین برخی خریداران شاید بر سر دو راهی خرید آن‌ها قرار داشته باشند. ما در این مقایسه مفصل به تمامی جنبه‌های مثبت و منفی پژو پارس و رانا پلاس خواهیم پرداخت تا خریداران با خیال آسوده‌تری نسبت به انتخاب این دو خودرو اقدام نمایند.

پژو پارس یا همان پرشیا جزو قدیمی‌ترین محصولات ایران خودروست که از سال ۱۳۷۹ تاکنون تولید می‌شود. این خودرو در واقع نسخه به‌روزتر ۴۰۵ محسوب می‌شود و تنها تغییراتی در چراغ‌ها، سپرها و برخی تریم های کابین اعمال شده است. از طرف دیگر باید به رانا پلاس اشاره کنیم که در واقع نسخه ایرانیزه شده پژو ۲۰۶ صندوقدار به شمار می‌رود و بر اساس آن شکل گرفته است. اگرچه نسخه ساده رانا از سال ۹۱ تاکنون در بازار حضور دارد اما ایران‌خودرو پس از وقفه‌ای کوتاه تولید نسخه به‌روز شده آن با پسوند پلاس را شروع کرده است. رانا معمولی اگرچه در آغاز تولید با استقبال چندانی روبرو نشد اما مدل پلاس آن در نبود پژو ۲۰۶ صندوقدار خریداران بیشتری دارد. حال ببینیم در مقایسه پژو پارس با رانا پلاس کفه ترازو به سمت کدام خودرو سنگینی خواهد کرد.

مقایسه پژو پارس با رانا پلاس

پژو پارس یکی از قدیمی‌ترین محصولات حال حاضر بازار محسوب می‌شود و طبیعی است که طراحی آن کاملاً قدیمی و از مد افتاده جلوه کند. در دورانی که خودروهای برقی و هیبریدی با طراحی مدرن معرفی می‌شوند صحبت از طراحی خودروهایی همچون پارس یا رانا پلاس صورت خوشی نخواهد داشت. در مجموع باید گفت طراحی هر دو خودرو به ساده‌ترین شکل ممکن صورت گرفته و این طراحی ظاهری شاید برای ۲۰ یا ۳۰ سال پیش نسبتاً جذاب جلوه می‌کرد اما حتی در مقایسه با خودروهای چینی بازار که زرق‌وبرق بیشتری دارند اصلاً به چشم نمی‌آید.

همچنین بخوانید: بهترین خودروهای حدود ۶۰۰ میلیون تومان در بازار ایران

چراغ‌های جلو و عقب ساده، خطوط بدنه مستقیماً و زه بزرگ روی درب‌ها نشان می‌دهد پژو پارس و رانا پلاس خودروهایی کاملاً قدیمی هستند اما اگر مجبور به انتخاب بین این دو خودرو باشیم شاید طراحی رانا پلاس با اندکی ریزه‌کاری‌های جذاب‌تر بهتر از کار درآمده باشد. نکته منفی هر دو خودرو مربوط به دیلایت های بکار رفته در مه شکن آن‌هاست که به بدترین شکل ممکن طراحی شده و هیچ‌گونه هماهنگی‌ای با مجموعه چراغ‌های دو خودرو ندارد.

همان داستان طراحی ظاهری پژو پارس و رانا پلاس در کابین آن‌ها نیز صدق می‌کند چراکه با مجموعه‌ای از جنس پلاستیک بی‌کیفیت روبرو هستیم که با گذشت چندین ماه به صدا می‌افتد و خریدار مجبور به تحمل این وضعیت خواهد بود. پژو پارس تا سال ۱۳۹۳ با همان داشبورد قدیمی ۴۰۵ تولید می‌شد اما از آن سال به بعد طراحی جدیدی بکار گرفته شد که اگرچه از نظر طراحی نسبت به قبل بهبود یافته اما کیفیت متریال آن تعریف چندانی ندارد. در نسخه‌های فول پارس که با پسوند سفارشی شناخته می‌شوند مواردی همچون نمایشگر لمسی، پشت آمپرهای متفاوت، دسته راهنمای جدید و تریم دو رنگ اضافه شده‌اند که بر جذابیت کابین این خودرو می‌افزایند.

تغییرات رخ داده در کابین رانا پلاس بیشتر به چشم می‌آید و ایران‌خودرو از غربیلک فرمان متعلق به پژو ۲۰۷، رودری های جدید، صندلی‌های مشابه ۲۰۷، پشت آمپرها و دسته‌راهنما و برف‌پاک‌کن جدید برای آن استفاده کرده‌اند. گفته می‌شود کیفیت متریال بکار رفته در کابین رانا پلاس نیز نسبت به نسخه‌های معمولی قبلی بهبود پیدا کرده است. به نظر ما در بخش طراحی داخلی رانا پلاس هماهنگ‌تر و جذاب‌تر به نظر می‌رسد هرچند اختلاف دو خودرو زیاد نیست و طراحی ظاهری و داخلی آن‌ها تعیین کننده نظر نهایی خریدار نخواهد بود.

  • تجهیزات و امکانات

دیگر جنبه مقایسه پژو پارس با رانا پلاس به تجهیزات و امکانات آن‌ها مربوط می‌شود که از این نظر هر دو خودرو تقریباً در یک سطح قرار دارند و ایران‌خودرو تلاش داشته موازنه مناسبی بین آن‌ها برقرار کند به گونه‌ای که نبود یک آپشن در یک خودرو با حذف آپشن دیگر در خودروی دوم جبران شده است! در جدول زیر می‌توانیم لیست تجهیزات و امکانات پارس و رانا پلاس را مشاهده کنیم. با توجه به تجهیزات هر دو خودرو می‌توان گفت رانا پلاس در این بخش با دست پر حاضر شده و تجهیزاتی همچون کروز کنترل را ارائه می‌کند. البته میزان اختلاف دو خودرو خیلی تعیین کننده نیست. همچنین باید گفت به دلیل اختلاف قیمت کمتر رانا پلاس با پژو پارس سال مجهز به موتور XU7P، این نسخه از پارس در مقایسه حضور دارد.

رانا پلاس پژو پارس سال با موتور XU7P
ترمز سیستم ترمز ضد قفل (ABS و EBD)، ترمز جلو دیسکی، ترمز عقب کاسه‌ای، کد کلاس ۶۱۰۱۸: سیستم کنترل پایداری (ESC) و سیستم کنترل کشش (TCS) سیستم ترمز ضد قفل (ABS و EBD)، ترمزهای جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای
کیسه هوای ایمنی کیسه هوای راننده و سرنشین جلو کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
فرمان هیدرولیک، کلیدهای کنترلی روی فرمان (MFC) هیدرولیکی، کلیدهای کنترل روی فرمان (MFC)
سیستم تهویه دستی اتوماتیک
سیستم صوتی رادیو پخش رادیو پخش
چراغ‌ها چراغ مه شکن جلو و عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو، مجموعه چراغ‌های جلو و عقب جدید، سیستم روشنایی ترک خودرو (Follow Me Home)، کد کلاس ۶۱۰۱۷ و ۶۱۰۱۸: مجهز به چراغ روز و روشن شدن چراغ‌های عقب هم‌زمان با چراغ روز Position Lamp چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ نقشه‌خوان ۳۵۱۰۶: مجهز به چراغ روز، روشن شدن چراغ‌های عقب هم‌زمان با چراغ روز (Position Lamp)
آینه‌ها آینه‌های جانبی برقی راهنما دار هم‌رنگ بدنه، طرح جدید آینه‌های جانبی برقی راهنما دار
شیشه‌ها شیشه‌بالابر برقی درهای جلو و عقب شیشه‌بالابر برقی درهای جلو و عقب
تزئینات تریم مشکی، روکش پارچه‌ای صندلی تریم دورنگ، قطعات دکوراتیو طرح چوب، تودوزی پارچه‌ای
تجهیزات ایمنی قفل مرکزی با ریموت، کمربندهای ایمنی سرنشینان جلو ۳ نقطه‌ای با قابلیت تنظیم ارتفاع، فرمان تلسکوپی، صندلی عقب مجهز به ایزوفیکس، سنسور دنده‌عقب، سیستم قطع خودکار سوخت، کد کلاس ۶۱۰۱۸: اخطار کاهش باد لاستیک‌ها (TPMS)، کد کلاس ۶۱۰۱۸: دارای استاندارد ایمنی عابر پیاده ایموبیلایزر، قفل مرکزی با ریموت، کمربندهای ایمنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، سنسور دنده‌عقب
رینگ و لاستیک ۱۴ اینچ فولادی فولادی
صندلی صندلی‏ راننده و سرنشین جلو دستی، پشت‌سری صندلی‌های جلو قابل تنظیم تنظیم دستی صندلی‌های جلو
سایر تجهیزات کروز کنترل، بازکن قفل در صندوق‌عقب از داخل، جلوپنجره طرح جدید، مجموعه کنسول میانی یکپارچه، دستگیره‌ها و زه‌های جانبی همرنگ بدنه (پک لوک)، مجموعه رودری های جدید، عایق صداگیر در موتور، مجموعه جدید داشبورد (دسته‌راهنما و دسته برف‌پاک‌کن طرح جدید، جلو آمپر دیجیتالی با هشدار کمربند، صفحه نمایشگر روی داشبورد، نمایشگر دمای محیط)، کد کلاس ۶۱۰۱۸: سیستم راهنمای تعویض دنده (GSI) دماسنج روی داشبورد، بازکن درب صندوق‌عقب از داخل اتاق

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های پژو پارس و رانا پلاس در بخش قوای محرکه است. از آنجایی که به دلیل تفاوت قیمت کمتر، نسخه سال پارس با موتور XU7P در این مقایسه حضور دارد بنابراین از ذکر مشخصات مربوط به سایر نسخه‌های پارس از جمله پارس TU5 خودداری می‌کنیم. این پیشرانه از نظر میزان مصرف سوخت و آلایندگی بهبود یافته اما قدرت و گشتاور کمتری نسبت به پیشرانه قدیمی XU7 تولید می‌کند. ایران‌خودرو مدعی است این پیشرانه قدرت ۹۷ اسب بخاری و گشتاور ۱۴۶ نیوتون متری (پیشرانه قدیمی XU7 قدرت ۱۰۰ اسبی و گشتاور ۱۵۳ نیوتون متری تولید می‌کند) دارد که این قدرت و گشتاور به لطف ایجاد تغییراتی در برخی قطعات همچون میل‌سوپاپ، سر سیلندر و… ایجاد می‌شود. طبق اظهارات ایران‌خودرو، دور پیشرانه در دنده نهایی کاهش یافته است تا علاوه بر کمتر شدن سر و صدای پیشرانه مصرف آن نیز کاهش یابد. همچنین گفته می‌شود یکی از مهم‌ترین معضلات پیشرانه قدیمی XU7 یعنی خرابی واشر سر سیلندر در پیشرانه XU7P رفع شده است و اکثر مالکان نیز این موضوع را تائید می‌کنند.

همچنین بخوانید:

رانا پلاس به همان پیشرانه معروف TU5 مجهز است. این پیشرانه ۱.۶ لیتری ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتون متر گشتاور دارد و در طول این سال‌ها نیز کارایی خود را اثبات کرده است. برخلاف نسخه‌های قدیمی پارس که با مشکل خرابی واشر سر سیلندر دست‌وپنجه نرم می‌کردند اما چنین مشکلی در پیشرانه TU5 وجود ندارد. همچنین میزان مصرف سوخت این پیشرانه نیز کمتر از پیشرانه پارس است و سر و صدای کمتری تولید می‌کند و در کل نرم‌تر به نظر می‌رسد. هر دو پیشرانه نیروی خود را از طریق گیربکس ۵ سرعته دستی راهی چرخ‌های جلو می‌کنند. جدول زیر مقایسه پژو پارس با رانا پلاس در بخش مشخصات فنی را نشان می‌دهد:

رانا پلاس پژو پارس سال
نوع موتور TU5 XU7 P
حجم موتور (cc) ۱۵۸۷ ۱۷۶۱
حداکثر توان موتور (hp) ۱۰۵ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه ۹۷ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور (Nm) ۱۴۲ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه ۱۴۶ نیوتن متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه
نسبت تراکم ۱۰.۵ ۱۰.۵
تعداد سوپاپ ۱۶ ۸
نوع سوخت سازگار بنزین بدون سرب با اکتان ۹۵ بنزین بدون سرب اکتان ۸۷ و ۹۵
سیستم انژکتوری پاشش چندنقطه‌ای پاشش چندنقطه‌ای
حداکثر سرعت (km/h) ۱۹۰ ۱۸۵
شتاب صفر تا ۱۰۰ (ثانیه) ۱۱.۶ ۱۲
سیستم انتقال قدرت ۵ دنده دستی ۵ دنده دستی
مصرف سوخت خارج شهر (Lit/100 km) ۵.۶۹ –
مصرف سوخت ترکیبی (Lit/100 km) ۷.۳ ۷.۰۶
طول خودرو (mm) ۴۲۹۲ ۴۴۹۸
عرض خودرو (mm) ۱۶۸۴ ۱۷۰۴
ارتفاع خودرو (mm) ۱۴۵۳ ۱۴۱۰
فاصله بین دو محور چرخ‌های عقب و جلو (mm) ۲۴۴۵ ۲۶۶۹
  وزن خودرو بدون سرنشین با مخزن سوخت پر و بدون تجهیزات اضافی (kg) ۱۱۳۳ ۱۱۶۵
گنجایش مخزن سوخت (Lit) ۵۰ ۶۶
حجم فضای صندوق‌عقب (Lit) ۴۰۰ ۴۷۰
  • بررسی سواری، هندلینگ و فضای داخلی

مهم‌ترین تفاوت پژو پارس با رانا پلاس در بحث سواری و فضای داخلی است. استفاده از پیشرانه TU5 در رانا پلاس باعث ورود صدای کمتر به کابین به‌ ویژه در دورهای پایین‌تر می‌شود. این پیشرانه به خاطر عملکرد نرم‌تر خود و مصرف سوخت کمتر گزینه ایده آلی بین انبوه پیشرانه‌های از رده خارج و قدیمی خودروسازان محسوب خواهد شد و به نظر می‌رسد نسبت به پیشرانه XU7P برتری خود را حفظ کرده است. اگرچه مشکلات مربوط به خرابی واشر سر سیلندر پیشرانه یاد شده رفع شده اما استفاده از روغن‌موتور مخصوص آن باعث تحمیل هزینه‌های بیشتر به مالکان می‌شود. ضمن اینکه دستیابی به مصرف سوخت و آلایندگی کمتر به قیمت افت توان و گشتاور خودرو تمام شده است.

رانا پلاس
پژو پارس سال

از نظر سواری نباید انتظار چندانی از هر دو خودرو داشت و در سرعت‌های بالا با کمترین انحراف در فرمان شاهد آشفتگی پارس و رانا پلاس خواهید بود و بنابراین هندلینگ آن‌ها چندان درخور نیست؛ اما از نظر نرم بودن سواری می‌توان پارس را خودروی نرم‌تری دانست. شتاب گیری هر دو سدان ایران‌خودرو نیز تقریباً مشابه یکدیگر است و در ترددهای روزمره رضایت‌بخش خواهد بود؛ اما یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های دو خودرو که تا حد زیادی می‌تواند روی انتخاب خانواده‌ها تأثیرگذار باشد بحث فضای کابین است. در بخش جلوی کابین تفاوت زیادی بین پارس و رانا پلاس وجود ندارد و دو سرنشین جلو فضای مناسبی خواهند داشت اما از آنجایی که رانا پلاس بر پایه پژو ۲۰۶ شکل گرفته بنابراین فضای صندلی‌های عقب آن بسیار تنگ است و افراد بزرگ‌سال در این بخش با مشکل کمبود فضا به ویژه‌ فضای پا و زانو مواجه خواهند بود. چنین مشکلی در پارس وجود ندارد و بخش عقب کابین آن جادارتر است. فضای بار پارس نیز عمق و ظرفیت بیشتری دارد هرچند اختلاف دو خودرو در فضای صندوق‌عقب خیلی چشمگیر نیست.

در جدول زیر قیمت خودرو پژو پارس و رانا پلاس ذکر شده است:

مدل توضیحات قیمت نمایندگی قیمت بازار
پژو پارس XU7P سال ۲۹۴,۱۳۳,۰۰۰ ۴۹۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس XU7P سفارشی ۳۰۹,۵۴۵,۰۰۰ ۵۲۲,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس XU7P سفارشی ELX ۳۳۰,۸۹۷,۰۰۰ ۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس TU5 LX-سیمی ۲۷۵,۲۰۰,۰۰۰ ۶۱۶,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس معمولی ۳۲۹,۱۳۴,۰۰۰ ۴۸۷,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس پانوراما ۳۴۳,۵۵۵,۰۰۰ ۵۳۸,۰۰۰,۰۰
رانا پلاس
پژو پارس ELX TU5

مقایسه دو خودروی موردبحث با توجه به وضعیت کنونی صنعت خودروی کشور و بضاعت آن صورت گرفته است و نباید خودروهایی همچون پارس و رانا را با محصولات روز دنیا مقایسه کرد؛ اما اگر فردی به دنبال خرید خودرویی در بازه قیمتی حدود ۵۰۰ میلیون تومان باشد شاید بر سر دو راهی انتخاب پارس سال با موتور XU7P یا رانا پلاس قرار بگیرد. اگر خانواده‌ای پرجمعیت دارید و فضای داخلی کابین و صندوق‌عقب برای شما اهمیت زیادی دارد و دنبال خودرویی با سواری نرم‌تر هستید پارس گزینه بهتری خواهد بود؛ اما اگر خانواده شما کم‌جمعیت است و فرزند خردسالی دارید و اهمیتی به فضای محدود صندلی‌های عقب نمی‌دهید رانا پلاس می‌تواند نظر شما را جلب کند. به همین موضوع باید پیشرانه نرم‌تر، کم‌مصرف‌تر و کم سر و صداتر TU5 را نیز اضافه کنیم که نسبت به پیشرانه XU7P برتری خود را نشان می‌دهد. شایان ذکر است هر دو خودرو به دلیل حضور چندین ساله در خط تولید ایران‌خودرو مشکل خاصی از نظر تأمین قطعات و خدمات پس از فروش ندارند.

پژو پارس سال با موتور XU7P رانا پلاس
نقاط قوت فضای داخلی جادار، فراوانی قطعات و خدمات پس از فروش، پیشرانه بهبود یافته با مشکلات کمتر پیشرانه کم‌مصرف با استهلاک پایین، فراوانی قطعات و خدمات پس از فروش، تجهیزات نسبتاً مناسب
نقاط ضعف کیفیت نازل بدنه و کابین، استهلاک بالای قطعات، ایمنی پایین، طراحی قدیمی فضای محدود صندلی‌های عقب، تغییرات جزئی نسبت به رانا معمولی، نبود تهویه مطبوع دیجیتالی

مقایسه رانا پلاس با پارس TU5

یکی دیگر از نسخه‌های پارس با موتور TU5 عرضه می‌شود که اختلاف قیمت بیشتری با رانا پلاس دارد. این نسخه پارس سواری نرم‌تری داشته و با توجه مصرف سوخت و سر و صدای کمتر نسبت به پارس XU7P و همچنین فضای کابین و بار بیشتر نسبت به رانا انتخاب بهتری برای خانواده‌های پرجمعیت خواهد بود.

مقایسه رانا پلاس با رانا پلاس پانوراما

رانا پلاس در دو نسخه سقف فلزی و پانوراما عرضه می‌شود. جدای از وجود سقف شیشه‌ای پانوراما، مهم‌ترین تفاوت این دو مدل به استفاده از پیشرانه TU5 بهبود یافته و گیربکس ۶ سرعته دستی در رانا پلاس پانوراما مربوط می‌شود. طبیعی است که این نسخه رانا پلاس چند ده میلیون تومان گران‌تر از مدل استاندارد خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۹ رای

[ad_2]

منبع www.pedal.ir

قیمت هود

مطالب مرتبط

  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار/ آخرین قیمت دنا، رانا، تارا و پژو

    [ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همزمان با کاهش قیمت‌ها در سایر بازارها همچون ارز و…

  • قیمت دنا پلاس دستی و پژو 207 اتوماتیک اعلام شد + جدول قیمت شهریور 1402

    [ad_1] گروه صنعتی ایران‌خودرو دعوتنامه‌های نهایی خودروهای دنا پلاس دستی و پژو 207 اتوماتیک را…

  • پراید و پژو پارس ارزان شد / آخرین قیمت ساینا، کوییک، دنا و تارا

    [ad_1] پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۵ میلیون افزایش قیمت داشت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیز ۵…

اشتراک گذاریتوئیت
نفیس24
پست قبلی

طرح مفهومی پورشه میشن S بوت تیل با ظاهری آیرودینامیک منتشر شد

پست‌ بعدی

مدرن‌سازی فورد موستانگ مک‌وان 1971 با الهام از شلبی GT500

مرتبط پست ها

کاهش قیمت دلار و انتظار برای کاهش شدید قیمت خودرو
قیمت

کاهش قیمت دلار و انتظار برای کاهش شدید قیمت خودرو

فروردین ۲۷, ۱۴۰۴
​لوسید گراویتی: شاهکاری مهندسی در قالب یک شاسی‌بلند الکتریکی لوکس​
قیمت

​لوسید گراویتی: شاهکاری مهندسی در قالب یک شاسی‌بلند الکتریکی لوکس​

فروردین ۲۷, ۱۴۰۴
معرفی مزدا 3 اسپرت جدید، بازگشت مزدا Speed3 در قالب یک کانسپت جذاب
قیمت

معرفی مزدا 3 اسپرت جدید، بازگشت مزدا Speed3 در قالب یک کانسپت جذاب

فروردین ۲۷, ۱۴۰۴
شرایط فروش ماموت خودرو: فولکس و جتا – فروردین 1404
قیمت

شرایط فروش ماموت خودرو: فولکس و جتا – فروردین 1404

فروردین ۲۶, ۱۴۰۴
دوج داکوتا R/T، پیکاپ عضلانی جذابی که فراموش شد
قیمت

دوج داکوتا R/T، پیکاپ عضلانی جذابی که فراموش شد

فروردین ۲۶, ۱۴۰۴
تعلیق صادرات میتسوبیشی به آمریکا درنتیجه تعرفه‌های ترامپ!
قیمت

تعلیق صادرات میتسوبیشی به آمریکا درنتیجه تعرفه‌های ترامپ!

فروردین ۲۶, ۱۴۰۴
پیرترین مشتریان بازار؛ چالش جدی لکسس برای جذب جوان‌ترها
قیمت

پیرترین مشتریان بازار؛ چالش جدی لکسس برای جذب جوان‌ترها

فروردین ۲۶, ۱۴۰۴
تهدید بزرگ برای صنعت خودرو: اتحادیه اروپا به‌دنبال ممنوعیت فیبر کربن در خودروها
قیمت

تهدید بزرگ برای صنعت خودرو: اتحادیه اروپا به‌دنبال ممنوعیت فیبر کربن در خودروها

فروردین ۲۶, ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشکبان نمایندگی آبسال کرج

تست رانندگی

نقد و بررسی

اهمیت وسایل نگه‌داری گربه

مهر ۳, ۱۴۰۳
اصلاح

عملکرد فورد موستانگ GT 2021

اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۲
تست رانندگی

مسابقه بکشید! آئودی SQ7 در مقابل پورشه پانامرا

اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۲
اخبار

صرفه جویی در چرخ عقب: آئودی R8 RWS 2018 قیمت 141,250 دلار

اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۲

برچسب ها

آخرین از است اعلام الکتریکی ام ایران این با بازار برای برقی به تسلا تولید تومان جدول جدید خودرو خودروهای خودروی در را رونمایی سال شد شرایط شود عرضه عکس فروش قیمت مدل معرفی موتور می میلیون نمایشگاه های وارداتی پژو چیست کرد کند یک

بایگانی

صفحات پر بازدید

شرکت خدمات سئو
پایه نازل مه پاش

نمایندگی آبسال کرج
سلامت بلاگ

دسته بندی ها

  • آگهی
  • اخبار
  • اصلاح
  • تست رانندگی
  • دسته‌بندی نشده
  • قیمت
  • مقالات
  • نقد و بررسی
  • ویدیو

پیوندهای سایت

  • ورود
  • Entries feed
  • Comments feed
  • وردپرس

تمامی حقوق برای سایت بروزخودرو محفوظ می باشد بروز خودرو انعکاس اخبار از سایت های خبری با ذکر منبع است و هیج مسئولیتی در قبال اخبار ندارد.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • بروز خودرو
  • نقد و بررسی
  • اخبار
  • تست رانندگی
  • مقالات
  • اصلاح
  • ویدیو
  • تماس با ما

تمامی حقوق برای سایت بروزخودرو محفوظ می باشد بروز خودرو انعکاس اخبار از سایت های خبری با ذکر منبع است و هیج مسئولیتی در قبال اخبار ندارد.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید