[ad_1]

گروه بین الملل: این عنوان مسلماً به مدل S می رسد، سدان
لوکسی که تسلا و خودروهای الکتریکی را در زمان عرضه در سال 2012 بر روی نقشه قرار
داده است.
به گزارش خبرخودرو، شیک، پر کارایی و پر از فناوری های پر
زرق و برق، مدل S هیچ شباهتی به
خودروهای الکتریکی خسته کننده قبل از خود نداشت، و به طور قطع ثابت کرد که
خودروهای الکتریکی می توانند جذاب، سرگرم کننده و خواستنی باشند. یک دهه به سرعت
به جلو و عملاً همه خودروسازان روی کره زمین – از جنرال موتورز گرفته تا بی ام و
گرفته تا فولکس واگن – روی پیشرانه الکتریکی شرط بندی می کنند. بیشتر این شور و
شوق را می توان در مدل S جستجو کرد.
با این حال، زمانی که به پیشرفت تسلا در طول این سال ها
نگاه می کنید، این تأکید منطقی به نظر می رسد. مدل S دیگر برای
تجارت آن اهمیتی ندارد.
موفقیت آن سدان اصلی و متعاقباً شاسی بلند مدل X، به تسلا اجازه
داد تا منابع را به پولسازان واقعی آن تبدیل کند: سدان مقرون به صرفه تر و
بازار انبوه مدل 3 و مدل Y
شاسی بلند. این
همیشه نقشه ایلان ماسک بود.
[ad_2]
منبع khabarkhodro.com