[ad_1]

گروه
بین الملل: نیسان سابقه خوبی در فروش خودروهای مقرون به صرفه در سطح جهانی و در
ایالات متحده دارد، هر نسخه از نیسان لیف یکی از مقرون به صرفه ترین خودروهای
الکتریکی در فروش بوده است، در حالی که نیسان ساکورا در بازار داخلی ژاپن – یک
خودروی فوق جمع و جور کی – بوده است.
به
گزارش خبرخودرو، مدیر عامل نیسان، ماکاتو اوچیدا، میزبان میزگردی رسانهای در طول
نمایشگاه تحرک ژاپن در این هفته بود که موضوعاتی را از توسعه مداوم فناوری باتریهای
حالت جامد تا خودروهای مفهومی هیجانانگیز (همه از نظر تئوری الکتریکی) که در غرفه
نمایشگاه ارائه شدند، مورد بررسی قرار داد. همانطور که اغلب زمانی که یک مدیر عامل
به رسانه ها خطاب میکند، نظرات اوچیدا با پیام رسانی نیسان و اطلاعات شناخته شده
ارتباط نزدیکی داشت، اما او در مورد عرضه خودروهای برقی مقرون به صرفه به بازار
چیزهای جالبی برای گفتن داشت.
در
بازار خانگی نیسان، اوچیدا معتقد است که محصولاتی مانند ساکورا به دموکراتیک کردن
حملونقل الکتریکی کمک میکند و میگوید: «ما میتوانیم در ژاپن [برای تشویق]
استفاده از خودروهای الکتریکی، کارهای بسیار بیشتری انجام دهیم».
افزایش
نرخ های بهره در ایالات متحده به تنهایی به افزایش بیسابقه قیمتهای خودرو در سال
جاری کمک کرده است و خریداران بیشتر و بیشتری از قیمتهای بالا خسته شده اند – که
یکی از دلایلی است که آنها خودروهای قدیمی خود را بیش از همیشه در جادهها نگه می دارند.
[ad_2]
منبع khabarkhodro.com