[ad_1]

گروه
بین الملل: فورد اعلام کرد که ساخت و ساز کارخانه سلول باتری لیتیوم آهن فسفات (LFP) خود را در مارشال، میشیگان از سر خواهد
گرفت، اما این پروژه به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.
به
گزارش خبرخودرو، ساخت و ساز در این سایت دو ماه پیش در بحبوحه مذاکرات فشرده
قرارداد با اتحادیه کارگری کارگران متحد خودرو (UAW) متوقف شد. اکنون که UAW قرارداد خود را با فورد تصویب کرده است و
هزینههای نیروی کار بالاتری را بر این شرکت تحمیل کرده است، فورداعلام کرده است
که کارخانه باتری مارشال به طور قابل توجهی کوچکتر از آنچه در ابتدا برنامهریزی
شده بود خواهد بود.
این
کاهش 32 درصدی نیروی کار از 2500 شغل اعلام شده قبلی و کاهش بیش از 40 درصدی تولید
سالانه سلول های باتری LFP از هدف اولیه 35 گیگاوات ساعت است.
مارک
تروبی، مدیر ارشد ارتباطات فورد گفت: سرمایه گذاری در کارخانه جدید بر این اساس
کاهش می یابد و از 3.5 میلیارد دلار به حدود 2.2 میلیارد دلار می رسد.
تروبی
در تماسی با خبرنگاران گفت که تقاضای کمتر از حد انتظار برای خودروهای الکتریکی
کارخانه اصلی تصمیم فورد برای کوچک کردن پروژه مارشال بود.
[ad_2]
منبع khabarkhodro.com