[ad_1]
گروه بین الملل: مین وو پارک، رئیس برنامهریزی محصول جهانی
کیا، به خبرنگاران گفت که وقتی این خودروساز تا سه ماهه چهارم سال 2024 از دوشاخه
های توسعه یافته تسلا استفاده می کند (که تقریباً همزمان با پسرعموهای کیا در
هیوندای و جنسیس اتفاق میافتد)، EV6 دریافت خواهد
کرد.
به گزارش خبرخودرو، ابتدا آن را سپس دوشاخه به دیگر
خودروهای کیا باز می شود. سپس با استفاده از یک آداپتور، خودروهای موجود کیا،
هیوندای و جنسیس از سه ماهه اول سال 2025 به این شبکه دسترسی خواهند داشت.
پس از اینکه فورد این روند را آغاز کرد، چندین خودروساز
بزرگ اعلام کردند که قصد دارند از دوشاخه استاندارد شارژ ترکیبی (CCS) استفاده کنند
و به دوشاخه NACS تسلا بروند -
یک واحد کوچکتر، شیکتر و با کاربری آسانتر که امکان دسترسی به شبکه سوپرشارژر
تسلا را نیز فراهم می کند. به ویژه، خودروسازان از رشد آهسته و مشکلات تداوم
قابلیت اطمینان که تقریباً در همه ارائه دهندگان شارژ شخص ثالث مشاهده می شود،
خسته شده اند. این مسئله معمولاً به عنوان مانعی برای پذیرش خودروهای الکتریکی ذکر
می شود.
اما تعداد کمی از خودروسازان به اندازه کیا و هیوندای
برنامههای خودروهای برقی بلندپروازانه «ما در حال انجام این کار» دارند، بنابراین
تصمیم آنها برای رفتن به این مسیر باعث می شود به نظر برسد که دوشاخه های تسلا
واقعاً استاندارد شارژ واقعی در آمریکای شمالی خواهند بود. برای کیا، این کار با EV6 شروع می شود و
سپس به EV9 بزرگتر و سایر
خودروهای الکتریکی که کیا برای بازار ما در نظر گرفته است، حرکت می کند.
[ad_2]
منبع khabarkhodro.com